Kızlar bebeğim 2gün önce 4 ay aşısını oldu öncesinde böyle birşey yoktu aşıdan sonra uykudan sıçrayarak bangır bangır ağlayarak uyanıyor ve kucağımızdayken kendini çok sıkıyor dimdik oluyor kucakta bile çıt sesine irkiliyor neden oluyor ki korktuğu içinse ne zaman geçer acaba