Adetime 5 gün falan kalmıştı (afedersiniz) kahverengi sümüksü akıntı geldi bi kaç günde azıcık azıcık devam ediyo ama çok nadir geliyo kahverengi şeklinde bugün arkadaşımla konuşuyordum “ hamile olmayasın “ dedi . Biz kondomla korunuyoruz ama ilişkinin başında takmıyo eşim biraz kondomsuz oluyo ondan sonra anladınız işte beni 😄 yerleşme kanaması pembe veya açık kahve olurmuş ve 1 gün felan sürermiş hala regl olmadım 3 gündür böyle neden acaba ?