Melegimsin 2 aydır kilo alimimiz yok kızlar doktorum evolvia önerdi kilo alması için ama hiç icmiyor sevmedi tadını sma yi içiyor doktoru sma öneren varmi kilo alması için
[silindi] Melegimsin oğlum doğduğundan beri sma kullanıyoruz şuan 9 aylık ve benim oğlum prematüre doğdu 33 haftalık 1.800 gram ile çıktık hastaneden her ay 1 kilo aldırdı son bir kaç aydır kilo alımı azaldı oda çok hareketlendiği için
Kutibal Bebeğe göre değişiyor kilo olayı yeni doğduğunda aptamille başladım hiç kilo almadı sma aldık bir ayda 1 kilodan fazla aldı deneyerek bebeğinize göre mama seçimi yapmalısınız bize kilo aldıran sizinkine aldırmayabilir
Melegimsin Kutibal bizede aptamil hiç kilo aldırmadı ayda sadece 200 gr almış sadece mama ile besleniyor doktorum evolvia kullan dedi ama 3 gündür zorluyorum içmedi sma yi sevdi onu kullanıcam artık
[silindi] Melegimsin evet yaşadık hemde defalarca zorlamadım istemedikçe ama biz ek gıda da alıyoruz biz mama reddi 6 aydan sonra başladı mamayı istemediğinde çorba muhallebi yemek yoğurt meyve vs gibi şeyler veriyorum onları yiyor aç kalmamış oluyor ama 6 aydan önce hiç yaşamadık mama reddi
Melegimsin [silindi] biz çok yaşadık ama Bu son yani bir sürü mama denedim artık bunda kalmayı düşünüyorum inşallah yararsa