metehan2025k erkek bebekler genelde o konuda geriden geliyorlar, kızlar daha bıcır bıcır oluyor. Sağlıklı bir evladınız varsa telaşa gerek yok elbet konuşacaktır. Her şeyi standarta bağlayamayız. Her duruma tanı koymaya gerek yok. Milyonlarca insan var herkesin gelişimi kendine has biricik