irem12 ben hazırlandığım sene iki kez sil baştan çalışmıştım, özellikle tarihte video izlemek kesinlikle zaman kaybıydı. benim tarihim sıfıra yakındı ama ikinci tekrarımda kendim kitaptan ezberledikçe göz hafızama atmışım netlerimi arttırmıştım. tabi herkesin çalışma tarzı başka