23 Şubat’ta adet oldum 7 gün sürdü 1 Mart’ta bitti gelelim asıl meseleyeee kızlar ben gene adet oldum bugün 4. Gün ve öyle leke falan değil baya oluk oluk akıyorum dhskdjdj niye olmuş olabilir ya bayramdan sonraya randevu bulabildim ilk defa başıma böyle bişey geldi normal de hep düzenlidir günü gününe olurdum hiç şaşmazdı tabi bir de oruç meselesi var adet dönemim olmadığı için tutabilirmişim tutuyorum da ama içim hiç rahat değil var mı başına gelen neden olmuş olabilir 1 hafta geçmedi daha ya kendimi iğrenç pis hissediyorum bitsin artık bee yeter 😭