Bebitombuyuyor Oğlum son 3-4 haftadır hem genzi dolu gibi hemde horlaması vardı din kbb doktoruna görürdüm 1 aylık ilaç verdi 1 ay sonra kontrol dedi geniz eti şişmiş eğer horlaması geçmeze ameliyat dedi yaptırıp memnun kalan varmı
simseklivekalpli Bebitombuyuyor ben yaptırdım gayet memnunum post açtım hatta. Kızım da olacak haftaya
Bebitombuyuyor beginnerrmomm yok hayır sadece horlayıp geniz akıntısı var gibiydi. Dün kameryla baktı arka duvar kapanmıştı şişmişti baya