betul97_ hassasanne3 1 tane damla var 2 aşıyı ebemiz koldan yaptı. Bacaktan da vuruluyormuş ama koldan da yapabiliriz dedi bende koldan yaptırdım tek başımaydım kucağıma alıp tutmak daha kolay oldu
Lolik hassasanne3 🤣🤣🤣🤣 offf forumda dura dura kafam burdaki bazıları gibi çalışmaya başladı sanırım 😬😬 hatırlamıyorum valla 2.5 sene oldu üstte kalsın
seros3535 hassasanne3 İki tanesi bacaktan bir tanesi koldan o koldan olanı en acıtanı demişti ozaman ebemiz