eceervam asla tavsiye etmem geçen sene ramazan bayramında gittik bizde aynı hava yağışlıydı aşırı kalabalıktı tıklım tıklımdı her yer çoğu yemek yeri kapalıydı bakırcılar çarşısında çoğu mağaza kapalıydı yani gittiğimizden hiçbir şey anlamadık o yüzden bayramdan sonra gidin hele okullar ara tatildeyken hiç tavsiye etmiyorum