adalife Arkadaslar doğum yapalı 2 ay oldu bazen eski beni özlüyorum ve çok bunalıyorum eskisi gibi olmuyor diye düşünüyorum psikolojik olarak zorluyor tek başıma bakıyorum sürekli memede yani nasıl gecer ne yapsam iyi gelir bakacak biri yok durmuyor kuaföre gitmek istiyorum örneğin ona bile vaktim yok siz nasıl büyüttünüz esim eve geldiginde istiyorum ki bir şeyler yapsın sürekli iş iş iş bayılıcsm ilgi istiyorum bir bebimki mi böyme
Busegr adalife amacım seni negatife sürüklemek asla değil öncelikle onu belirteyim. Eski seni ara ara hep özleyeceksin sadece şuanki kadar sık olmayacak bazen çocuksuz hayatını bazen bekarlık hatta bazen ilkokul zamanlarını bile. Desteksizliğin en büyük dezavantajı bence bu tesellinse yine çocuğun olacak bir psikolog şey demişti çok öfkelenip yorulduğunuzda çocuğunuzun ellerine bakın ve ne kadar ufak olduğunu tekrardan hatırlayın aşırı basit bir cümle belki ama beni sakinleştiren dindiren tek şeyde bu bazen kokusu bazen elleri ayakları iyinin içinde iyi bulmak diye bir yaşam tarzı zaten kimsede yok emin ol güzelliklere odaklan bir çoğu geçiyor 🫠
alparslanmomms Hayır herkesin bebeği, hayatı böyle ilk zamanlar . Desteksizlik şu an 10 kişiden 9 unda vardır emin olun. Herkes bir sebepten ailesinden uzakta yaşıyor . Anne olmak=yıpranmak bana göre :( ama geçecek 🌸
adalife alparslanmomms ya inan hiç böyle ummamıştım yoruldum böyle bir de bazen her şey üstüne üstüne gelir ya Allahım diyorjm bir anda dünyam değişti yani