Merhabalar canım anneleri bebeğim bir hafta sonra yedi aylık olacak son 4 5 gündür gündüz emmeyi reddediyor emmeyi bırakın mama da istemiyor her türlüsünü deniyorum kaşıkla vermeye çalışıyorum hiçbirini kabul etmiyor yakın zamanda alt iki dişi çıkmıştı yani daha çok küçükler ama çıkarttık ama nasıl bir çözüm bulacağımı bilemiyorum sabahları çok huysuz zaten gece sık sık uyanıyordu bu eklendikten sonra beni çok yoruyor ve üstümde de azalma oldu emmeyi reddettiği için ve yoğun stresten dolayı tekrar dönebilmek için ne yapabilirim geçer mi acil yardım edin