Kızlar okadr yorgunumki şu kaç gündür rahatszm sinuzit teshisim yok ama galiba oldum cunku acayip agrm var alnım gözum egilemiyorum burnum tıkalı orucluyum ilac alamyorum gunduz agrı cekiyorum esim bu ara egitimi var egitimden geliyo ise gidiyo bana faydası olamyo ikizlerm var bugn biri hasta uyandı yanagnı kulagnı gostererek agladı ilac verdm vs gun icinde hem o agladı hem ben agladm digeriyle bile ilgilenemedm ona sabrm kalmadı kızdm ettim pisman olucagmı biliyorum ama bugn oyle yoruldugumu tukendigimi hissettimki evi afedersnz bok goturuyo hicbisey yapamyorum ikiside ilgi istyo yetisemiyorum kendm zaten iyi degilim namazı bile kılarken agladm inanki allahım isyan etmiyorum ama bu ramazan hep sıkıntyla gecti hic agız tadyla yapamadm allah kabul eder insallah vardr bundada bi hayır dua edin bize iyileselim kızlar tek basıma hucbiseye yetemiyorum hastaym dolaysyla gerginim oturup hep agladm bugn smdi uytuyorum cocukları insallah gecemiz guzel gecer