gokcenkrc Bebeğim emerken resmen kıvranıyor . Gaz sorunundan sıkıldım artık. 6 aylık olacak 10 gün sonra. Emmek istemiyor gibi iki saniye emip bırakıyor. Ne yapmalıyım çok huzursuz sürekli ağlıyor laktoz intoleransı olabilir mi?
bebemiz gokcenkrc siz bir süre süt ürünü içeren hiçbir şey yemeden deneyin . Paketli gıda vs de yememeniz gerekiyor süt tozu var içerisinde onların. Eğer değişim olmazsa sütü sindirmesini sağlayan enzim vermişti bize doktorumuz reşactaz diye bir damlaydı. Doktorunuza sorabilirsiniz
seydaakbahar gokcenkrc benim oğlumda Laktoz intoleransı var, 3 aylık olacak yaklaşık 1 aydır öyleyiz, emzirmek eziyet haline geldi artık bende, ne yapsam da gaz sorununu çözemiyorum