ozlemmss Kızlar merhaba ben kasımda sezeryan ile doğum yaptım ama hala adet olmadım geçen ay 2 gün sadece kahverengi akıntım oldu onun harici olmadım emziriyorum bu arada sizler ne zaman adet oldunuz ne zaman olurum veya ?
Anneyim3 ozlemmss bende 2024 kasımda doğum yaptım 2025 ramazandan sonra adet gördüm nişan ya da mayısta ilk normal yani ilk oğlumda daha erken görmüştüm ama 2. Uzun sürdü baya
gulnazaslan ozlemmss sezaryenden sonra reglim çok düzensizdi bir oluyordum bir leke geliyordu sizinki gibi oluyordu. Düzene girsin diye doktora gittim hap kullandım gebe kaldım🤣
aycaunalsimsek ozlemmss 2 seneye kadar normal kabul ediliyor, endişelenmeyin. Çok aklınıza takılıyorsa kadın doğum doktoruna gidip görüşün
didoece ozlemmss ben 13 aylık da oldum şuan bir buçuk yaşında iki aydır tam düzenli oluyorum. Bu kişiden kişiye değişiyor bence panik yapmayın
kdcirem Burda biri 19 aylık bebeğim var hâlâ olmadım yazmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Ben kırkım çıktı kesildim ertesi gün regl oldum. Bir sonraki ay da oldum. Kişiden kişiye değişiyor.
ozlemmss gulnazaslan ya çok korkuyorum test mi yapsam çünkü 2 gün kahverengi leke geldi dediğim 2 günde 2 kere geldi başka gelmedi endişelendim baya hiçbi belirti de yok ağrı vs
yagmuryig ozlemmss emın degılsen bır kan testı yap istersen doğumdan sonra duzensızlıkte olur ben olsam test yapardm