meldaaltun bebeğim 9 aylık çalışmıyorum valla iznim bitince işyerimle görüştüm beni işten çıkarın dedim sağolsunlar çıkardılar. işsizlik maaşı alıyorum yakında bitecek ama hiç yoktan iyidir şimdiye kadar kendimi idare ettim. 2-3 yaşına kadar kendim bakmayı planlıyorum