eylulvari Susamm evet tabii. pts itibari ile kullanabilirsiniz ama yine de kurumunuzda yöneticiniz ile görüşün
Ebruferit Susamm onu bilmiyorum canım idari izinli sayilacak dediler ama yıllık izindenmi duserler bilmiyorum açıklama yapmadilqr
Susamm eylulvari evet yarın bi uğrayacağım. Müdürüm bana sadece hamileler diye söylendi dedi. Bakalım.
Mesa33 Sizi bulmuşken ben de bir soru sormak istiyorum. 2 gün sonra doğum iznim bitecek. Bikaç hafta rapor almak istiyorum. Raporu kadın doğum doktorundan mı almalıyım. Aile hekimi verebilir mi.
Derya91 Mesa33 Ben kadın doğum doktorumdan heyet raporu aldım baya bi uzun süre hatta 😊aile hekimi en fazla 10 gün verebiliyor
Mesa33 Derya91 öyle kolay verdiyse ne mutlu 😊 ben 10 gün verir mi ki diyorum 🙈özel hastanedeki heyet raporu da geçerli dimi canım