Doğduğundan beri çok kusuyor sevibebenin kenarları dolu olan reflü yatağında yatırıyordum küçük beşiğin içine koyup. 2 aylık oldu artık sığmıyor ayakları dışarda yatıyordu. Beşiğin ölçülerinde sert sünger kestirdim altından hafif eğim yaptım bugün orda yatırdım kundak yapıp bacaklarını örtmüştüm kundağı açmış tekme ata ata beşiğin içinde yan yapmış kendini şaştım kaldım nasıl yatırıcam ben bu çocuğu :( üstünü örtmem artık yastık da tehlikeli geliyor