kızlar merhaba oglum iki bucuk yaşında ellerinin üzerini ısııryor cok heyecanlanınca daha çok yaklaşık 5 6 aydır bole ekransız maalesef yemek yemiyor acaba bunun la alaksı ona bilirmi heşrey anlıyor istiyor ama daha konuşma yok bizde ama cok hareketli duracagı yok hiç acaba aynı durumda olan varmı bana bir tavsiye vermek isteyen pedegog gotursemi bi bu yüzden