Bebegim 3 ay 24 gunluk su an telefon ekranini gostermiyoruz ama telefonun arkasini gorunce cok heyecanlaniyor onun videosunu falan cektigimiz icin gordugunden olabilir mi veya ailemizle goruntulu konusuyoruz kamerada kendisini veya onlari gorunce kitleniyor guluyor surekli ekran vermek istemiyorum ona bu sekilde bakmasi heyecanlanmasi ekran bagimliligina gider mi ya da telefonu oyuncak saniyor olabilir mi nelere dikkat etmem gerekiyor yardimci olur musunuz anneler🫠