Hanımlar kızım 13 günlük artık iyi emiyor emmesinde sıkıntı yok ama sürekli uykuda bile göğüsüm ağzında dursun istiyor onu bıraktığım gibi ağlama krizlerine giriyor
Bende emzik denedim ama içim rahatta değil vicdanen rahatsız oluyorum
Bu kadar erken emzik kullanan var mı sorun olur mu gece boyu ağzında kalsa