Bebeğim 2 ay 20 günlük. Doğduğundan beri uykuyu seviyor ama büyüdükçe daha çok uyuyor , gece hiç uyanmıyor 21.30-22.00 gibi yatıyor 6-6.30 da uyanıyor. Bu süre içinde hiç beslenmiyor 6 da beslenip 8 gibi tekrar uyuyor, öğlen uykusu 3-4 saat uyuyor. Uyanınca iştahlı oluyor zaten sütümü sağarak verdiğim için ne kadar aldığını da biliyorum yeterince alıyor, ıslak bez sayısı 6-7 . Uyanıkken de gülüyor , aguluyor yavaş yavaş yeni başladı, karın üstü vakit geçiriyor, göz teması kuruyor. yani diğer şeyler normal ama uyuması çok fazla, bu kadar uyuması normal mi?