Kızlar çok kötü hissediyorum kendimi 🥹😭 sizler nasılsınız belki sohbet etmek iyi gelir ağlıyorum suan 🥹 sebebi ise bebeğim mememi emmiyor göğüs ucum yok silikon uçla bile emmiyor artık. Sütümü sağıp veriyorum ama yetişemiyorum geceleri hele sürekli mama vermek durumunda kalıyorum çok yoruldum. Yetişemiyorum hiçbir şeye. Kalkıp ütü yapmam lazım eşime ama yapacak gücüm yok 😭bugün hep mama verdim suan ancak sağım yapıyorum ama nolcak ki bir seferlik çıkacak birazdan uyanıp onu içecek sonra ne yapacağım 😭