mgk5455 Merhaba. Oğluma doktorlar artık kapanmayacağı için göbek fıtığı ameliyatı dediler. İstanbul Anadolu yakası doktor öneriniz var mı acaba devlet hastanesinde?
betul912_ Benimde 20 günlük bebeğim göbeği dışarda diye cerraha yönlendirdi doktor siz nasıl anlamistiniz acaba
mgk5455 betul912_ çocuğum şuan 5.5 yaşında bebekliğini hatırlayamıyorum inanın ki ama hep göbeği dışarıdaydı diye anımsıyorum. 4 yaşına kadar geçmesi bekleniyordu geçmedi