Merhaba. Oğlum 11 aylık. Artık emziği bıraktır diyor çevremdekiler. Bana küçük geliyor daha. Uykuya emzikle geçiyor. Sıkıldığında sinirlendiğinde emzikle sakinleşiyor. Arkadaşımın oğlu var 2 yaşında hala kullanıyor mesela. Kararsızım ve nasıl yapacağımı da bilmiyorum. Bıraktırınca ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Siz ne zaman emzik bıraktınız?