Ne saçma şey yaa,benim bebeğim 3 aylık şu an 8200 Gr.Sadece emziriyorum.Bebegim ne zaman istese emziriyorum.60 la doyar mi yaa , siz istedikçe yedikçe verin.Zaten emeklemeye başlayınca gidecek kiloları.Ayrica ben ebemize sorduğumda anne sütünün hiç fazlası zarar olmaz istedikce emzirin dedi