Ya arkadaşlar yani hiç mi acıkmaz karnı ya bir kere 23 aylık mama istediğini bilmiyorum hep yemem yemem onu yermisin yemem bunu yer misin yemem bugün saat 10da kahvaltı yaptı zor zahmet oda 1 saatten fazla sürüyor yemesi beklerim yeter ki yesin yani saat 6 oluyor kahvaltıdan sonra sadece 2 çilek ve bir muzu soydurdu iki kere ısırdı bıraktı aç aç geziyor her şeyi yapıyorum ya yani patates kızartması sevmeyen çocuk olur mu yemiyor yeter ki yesin modundayım artık her gün yemek yaparken acaba yer mi diye düşünmekten deli oluyorum ek gıdaya geçiş döneminde böyle değildi arkadaşlar 1,5 yaş sonrası böyle oldu yani geçici bir dönem midir bu aşırı üzülüyorum ya koca gün aç geziyor