Muhtemelen gün içinde yeterli beslenemediği için uyanıyor olabilir,alışkanlık hali değilse tabiii bende o aylarda bıraktım gece 3de 30cc veriyordum sonra uyandığında su snra tekrar su derken bi anda gece beslenmesini kestik…hatta 3yaşına kadar veren arkadaşlarım olmuştur 😀