Doğumdan sonra geçmeyen kabızlık sorunum için bugün doktorum klonoskopi için gün verdi. Uyutularak mi yapiliyor dediğimde hayır anestezi vermiyoruz sadece sakinleştirici veriyoruz dedi işte bu beni çok korkutuyor ya canlı canlı uyutulmadan olan tecrübelerinden bahsedebilir mi lütfen