Usnac1995 Arkadaşım gelecek eşiyle, 4 kişi olcaz. Sizce yeter mi, ilk kez gelecekler güzel olsun istiyorum. Mercimek çorbası Etli bezelye Pilav Ortaya koyacaklarım; Tavuklu bohça ( yufkadan yapılan) Sarma Kıvırcık salatası Nohut salatası Havuç tarator
Usnac1995 yagizinannesi0606 Hepsinden azar azar yapıcam birer tabak olcak ortadakiler. Kalırsa da ertesi günde yeriz 🫶😊
Usnac1995 mamacitaa_ oyoyoyyedibeni seros3535 Ay çok sağolun kızlar, ilk kez gelecekler ya eksiğim olmasın istiyorum, o yüzden danışmak istedim 🫶❤️
Usnac1995 [silindi] Sağol canım benim . Tatlı olarak Gelin pastası yapıcam. Kuruyemiş vs koyarım yeterli olur inşallah. ❤️
[silindi] Usnac1995 çok güzel canım tatlı da bir de çay demlersin mis gibi olur. Afiyet olsun şimdiden 💜💜
peri001 Tavuklu bohçayı servise koyup etli bezelyeyi küçük kaselerde yanına koysanız daha iyi sanki bezelyeyi herkes sevmeyebilir çünkü onun dışında güzel elinize sağlık şimdiden ☘️
Usnac1995 peri001 Oda olur pilavın yanına koyabilirim bohçayı ama ortadaki şeyler çok olunca sanki sofra daha güzel duruyor gibi geliyor bana😀
Usnac1995 canmanayvesuyu Evet azar azar çeşitli olsun dedim, cidden bende çorba içsem kesiyor ramazanda ❤️
[silindi] Usnac1995 bence de etli Bezelye yi ortaya koyun Bohçayı tabağa, şahsen iftara gitsem etli Bezelye gelse moralim bozulur 😂😂😂
Usnac1995 [silindi] Ahahahah cidden mi 😂 Aslında bana kalsa ortayı çeşitlendirir hiç ana yemek yapmam ama annemle konuştum Booooy ayıp kızım misafire kuru kuru etsiz yemek verilir mi dedi 😂