Kızlar geçen gün eşimin abisine gittik oğlu hastaymış sürekli öksürdü tabi haberimiz yoktu gitmiş bulunduk iftarada kaldığımız için gelemedik ne kadar uzak tutsamda sanırım hastalandı eve geldik ara ara öksürüyordu dün gece balgamlı gibi oldu sabah ateşi 38 oldu hemen ilaç verdim ateşlenmesin diye yarın dr gideceğiz ama ne yapabilirim burnunu açıyorum sürekli ama öksürmeye başladı ve huzursuz ateşi yine yükselir gibi verdim ilaç duş aldırdım duştan sonra arttı biraz neler yapabilirim ya doğal yollardan nasıl geçer