bazkrtsell Kızlar yenidoğan haziran erkek bebeği için 0-3 ay öneriyorlar bundan mı almalıyım ? yardımcı olursanız çok sevinirim. Kaç cm lik olandan alsam iyi olur bu resmini koyduğum 3/ayM 62 cm yazıyor mantıklı olur mu bunlardan almak yenidoğan ve3 aylık dönemde kullanıcaz
kubraa0606 bazkrtsell h&m nin 2-4 ay olanını doğumdan 6. Ayına kadar kullandım, bebek büyüdükçe büyüyor resmen. Benim oğlum da yaz bebeğiydi
usenmedimyaptimbirvelet bazkrtsell e bebeğin zıbınlarını pek sevmiyorum oğluma aziz bebe diye bi markadan zıbın aldım 9-12 Oğlum 3 yaşında hâlâ giyiyor😂
beybitolat bazkrtsell ben e bebeğin yazın çok kullandım zıbınlarını. Beğenmiştimde hatta. Ama 62 cm yenidoğan için büyük olur
aydint 0 numara hiç yoksa ondan alın biraz ,ilk dönemler fazla taşma olayları oluyo,54cm ilk günden itibaren (prematüre değilse) kullanabilirsiniz
bazkrtsell usenmedimyaptimbirvelet maşallah ne dayanıklı zıbınmıs o öyle 3 yıldır 😅 istediğim max performans ndnsşdlsş
bazkrtsell oylesinebiri__ çok teşekkürleer orayada bakıcam peki kaç aylık olanı alayım lc de kaç cm olandan ?
bazkrtsell usenmedimyaptimbirvelet 🤣🤣 valla bu devirde dayanıklı seyler bulmak zor hersey iki giyinmede eskiyoo ya
patilikiz Bebeğim temmuz doğumlu uzun kollu asla almayın ve asla bebek üşür diye giydirip bunaltmayın bebeği. Banada üşür üşür dediler bebeğim isilik oldu kıpkırmızı oldu kolları gövdesi. Yarım kol ideal. Bebekler genelde 50 cm doğuyorlar, ona göre alın.
bazkrtsell patilikiz çok teşekkür ediyorum evet bende uzun kollu sadece 2 tane aldım onuda olurda gece soğuk olursa yedekte dursun diye aldım geri kalan hepsini böyle alıcam 💞