Merhaba,
Bodrum taraflarındayım. Bebeğimin bu ayın ilk haftası 6. ay aşılarını olması gerekiyordu fakat sağlık ocağındaki hemşire başka yerde çalışmaya başlamış. Bu nedenle aşıları olamadık. Bağlı bulunduğumuz sağlık ocağı da hafta başı yeni hemşire gelecek sizi arayacağız dedi ama 1 haftadır aramadı. Sorum şu; ben yarın tekrar sağlık ocağını arayaacağım yahut özel hastaneye de gidip aşıları yaptırabilirim ama şimdi de bu corona virüs riski korkutuyor. Bu 6. ay aşılarını biraz daha sallasam olur mu ya da gidip yaptırmalınıyım. Malum hastane vb yerler bir yandan virüslerin en çok bulunabileceği yerler. Ne önerirsiniz?