nuroner Merhaba, siz yetkili bir ablaya benziyorsunuz 😅 Geçen bebeğime bal kabağı verdikten 3-4 saat sonra bir anda kaşının içinde nohut büyüklüğünde bir kızarıklık oldu ve gözünü kaşımaya başladı haldır huldur. Alerji yaptığını mı gösteriyor bu acaba?