Kemal bayındır hastanesinde bilge tütüncüler var, işinde çok iyi Bi kadın ve çok güler yüzlü
Devlette derseniz de, şehir hastanesinde serpil Erdoğan var, daha önce özeldeymiş devlete geçmiş.
Tesadüfen gitmiştim ama o da çok ilgili bir kadın, bebeklerle sohbet ederek ilgileniyor tane tane anlatıyor.
Tabi bana uzak orası ben Oğuzeli devlet hastanesinde Esra balbaya gidiyorum, çokk naif Bi kadın, her soruya tek tek cevap veriyor, her gelenle çok özel ilgileniyor🥰