Oğlum yarın tam 2 yaşına girecek ama kıyafet giydirmekte çok zorlanıyorum. Kapişonlu kazak , gömlek , önü düğmeli kazak , salopet vs asla giydiremiyorum. Hatta bazen kendi seçiyor ne giymek istediğini. Ne yapacam bilmiyorum yaa . Sizde de oldu mu bu durum ? Sabah kreş için hazırlanırken kıyamet kopuyor. Çorabı bile illa arabalı istiyor.