Mammakup Allahım her şeye ağlıyor. Hiç bir şey yemiyor. Ne zaman düzelecek. Bi akıl fikir verin 7 aylık bu ara da 😢
Sdfcn 7.5 aylıkken atak dönemi var. Harika haftalar diye uygulama var orda yazıyor atak döneminde olabilir bizimki tam 7,5 aylık aşırı mızmız mutsuz bu yaşta mutlu edemiyoruz 😅