Ablam sağolsun, çevresi çok geniş olduğu için ihtiyaç sahibi kimseleri mutlaka bulur. Fitremizi geçen hafta onun bulduğu birine verdik. Zekatı diyanet vakfının web sitesi üzerinden hesapladık. Ramazan ayı içerisinde verilmesi zorunluluğu yok diye biliyoruz. Geçen hafta onu da vermeye başladık. İlk olarak dersaneye gitmeden tıp fakültesini kazanan kuzenime verdim. Yine yakınlarımızdan başlayarak ihtiyaç sahibi kimselere teslim etmeye niyetliyiz Allah izin verirse. Hepimizin ibadetleri kabul olsun, bizleri kaza ve beladan muhafaza etsin inşallah, Allah verene daha çok versin. Hayırlı Ramazanlar.🌸