curlymomms mutlaka burnu açık rahat nefes alıyor olsun. Benim bebeğimde yaklaşık 10 gündür rsv ile mücadele ediyor. Evde atlatıyoruz çok şükür. Beslenmede azalma yaşadık hatta fışkırır kusmalarımız da oldu. Hala her beslemede şekilden şekile giriyorum, ağlayarak ıkınarak zorla yediriyorum. Doktorumuz normal olduğunu söylüyor. Boğazlarımız kızarıkken, öksürürken biz yetişkinlerde yemek yiyemiyoruz. Olabildiğince az az sık beslemeye çalışabilirsiniz. Ancak biraz yiyorsa bile yeterlidir önemli olan hastalığı atlatabilsin. Sonrasında tekrar eski hallerine döneceklerdir inşallah