ilayprensesim Reglime 4 gün var. Göğüs hassasiyeti ve kasık ağrım var sabah erken gebelik testi yaptım böyle çıktı yarın kan vericem ama sizce bişey var mı?
ilayprensesim birminnakannesi06 teşekkür ederim bana da öyle geldi zaten korunuyoruz ama belirti olunca korktum 🥺
ilayprensesim birminnakannesi06 insan yine de tedirgin oluyor bakalım inşallah regli olurum diye bekliyorum 😊
metemom_ ilayprensesim evet çıkıyor canım gerçi ilişki tarihi de önemli geç döllenmeyse çıkmayabilir siz regl gününüzü bekleyin doğru sonucu o zaman alırsınız
ilayprensesim metemom_ evet haklısınız ama yarın sabah sağlık ocağına gidip kan vericem çünkü reglim normal şartlarda da tam düzenli değil bazen 3-4 gün atabiliyor. Beklemektense kafam rahatlar en azından. En iyisi kandan net sonuca ulaşmak 😊
nisanbhr ilayprensesim ben göremedim bu teste göre negatif bence. Doğum sonrası düzenli regl görmeme rağmen Ocak ayında olamadığım için kafayı yemiştim.. stres çok büyük faktör o nedenle stres yapmayın sarkmalar çok normal