Kızlar oğlum rahatsızdı doktora gittik. Gitmişkende anlamlı kelime söylemiyor dil gelisimini sordum 14 ayda anne baba demesini bekleriz dedi. Gece emzirmesini kes guzelir her şey 2 ay bekle sonra duzelmezse gel işitme testine nöroloji ye yönlendircem dedi çok üzüldüm. Konuşuyor yürüyor söylenenleri anlıyor alkış yap deyince yapıyor vs. Ama bebekce sesler anlamlı kelime yok hep ıııhhh ıhhh var sizin bebekler ne durumda başına gelen var mı?