acimavi Balbulutu amiinn inşallah Allah razı olsun🥰 tek eleman olunca fasulyelik oluyor insan ne lazımsa oraya bakıyor😅
acimavi Balbulutu yok valla😅 küçükken yakan top (ortada sıçan) oynarken küçük çocuk da katılırsa fasulyelik oluyordu ya😅 hiç atan olmuyordu, iki grupla da ortada koşan oluyordu. Her işe koşan anlamında dedim ben de, joker eleman yani😅😅
sedamina Balbulutu sagol canım Allah razı olsun çoğumuz yalnız gurbetteyiz alışacağız başka çaremiz yok
sedamina Balbulutu ilk 1 haftaaaa sanki hiç alışamayacak gibi oluyor insan ama zaman geçtikçe alışıyoruz