aly2304 2980 doğmuştu. kilo kaybı, 15 günde anca +100 gr almasına rağmen bugüne çook iyi geldik toparladık. 4 gün sonra 6 aylık oluyoruz 7800 gr kilo 70 cm boy. çok şükürr maşallah sizinkiler ne durumda🥰
gzd_nhr aly2304 maşallah nasıl beslendi canm benim kızım 16.günde anca doğum kilosunu yakaladı.şimdi 20 günlüğüz Mama veriyormusun
Beraninannesii aly2304 Benimki iri doğduğu biraz 37+1de 3815kg 53cmdi Şimdi 6ay 7 günlük 11.200 kg 72cm. Abisi bu kiloyu 1 yaşındayken yakalamıştı bizi şaşırtıyor 😅
aly2304 gzd_nhr bizde zor yakaladık maalesef başta sağıp verdim asla emmedi direk mamayla başladık halâ aynı. mama kilo aldırır derlerde öyle olmadı bizde başta aşırı zorlandık şuan rahatız. yani şuan full mama tabi ki ek gıda 1 buçuk ay oldu başlayalı
gzd_nhr aly2304 anladım canm olsun maşallah sübhanallah herşeyden önce sağlıklı mutlu tombiş tombiş bebeklerimiz olsun
AtesPerisi aly2304 kızım 8 aylık 7.220 gram herşeyi iyi yemesi süper ama minyon olcak dedi doktor abisi de zayıf zaten
seyma_04 aly2304 Ahh ahh can yarama dokundun😌 kızım 3 gün sonra 1 yaşına girecek 70 cm ve 9 kilo, içim yanıyorrr😫 Ne yaparsam yapım asla bir şey yiyip içmiyor…
AtesPerisi seyma_04 Bacım yaptığın yemeklerden yemiyormu benim kız 8 aylık önüne ne koysam yer karnı iyice doyana kadar yiyor abisinden daha güzel yiyor ama yine de zayıf☹️
seyma_04 En fazla bir yada iki lokma yer o kadar hatta bazen nasıl ayakta kalıyor hayret ediyorum hiç enerjisi de bitmiyor😒
turkkahvesiggg benim erkenci oğlanda 37 haftalık 3200 doğdu bugün 6 aylık oldu 10 kilo anne sütü alıyor sadece. ek gıdaya başlayacağım bugin çok heyecanlı ajjsjxsj
visneli aly2304 maşallah bizde 2875 doğduk ama 6 buçuk aylık olucak daha 7 kilo olamadık iştahsız meme reddi oldu şimdidede yoğun şekilde biberon reddi var 3 aydır ,zaten uzamış sarılık ta geçirdi boğaz enfeksiyonu derken kilo alımı yavaşladı
bellisima aly2304 6. Ayda 8450 gr 70 cm boy ölçüldü. Doğum kilomuz 3870. Biz ilk günler neredeyse 500 gram vermiştik