Mavi1602 belli bir yaşa gelene kadar akran gibi olamayacaklar hiç bir de cinsiyet farkı olursa hele, bu bir gerçek.
Ama zaten ilkine arkadaş olsun düşüncesinde değiliz biz. Yeterince arkadaşı var zaten😂
Birlikte tabii ki vakit geçirip oynuyorlar, beş aylık bir bebekle ne oynayabilirse tabi 😂 ama büyüdükçe aralarındaki fark da açık olacak biri beş yaşına geldiğinde diğeri ergen olacak mesela, aynı şeyleri yapmaktan keyif almayacaklar.
Şu an canlı kanlı bir oyuncak bebek gibi geliyor ona😂
Yaşları çok yakın olmasının da başka sıkıntıları zorlukları var. Şu halde bile başlarda kızım zorlandı, kıskançlıklar oldu neyse ki anlattığımızda anlayabiliyordu bazı şeyleri, bebeğin anne babaya ne kadar bağımlı muhtaç olduğunu, ona yönelen ilginin biraz daha fazla olmasını falan anlıyor.
Kendi başına vakit geçirebiliyor, daha küçük olsaydı aynı anda ikisiyle birden ilgilenmek zor olurdu.
Günün çoğunu zaten okulda geçiriyor, eve geldiğinde de bebek uyudukça birlikte vakit geçiriyoruz ya da bebekle ilgilenirken bize yardım ediyor hevesle.