Bebeğim 2 ay 26 günlük bugün ölçtüm 5200 çıktı hemşire 200 kıyafet dedi 5 kilo dedi. Normal mi kilosu ? Ben çok kafaya takıyorum herkes küçük küçük diyor diye. 2700 kg 48cm doğdu şimdi ise 5 kilo 59 cm ama zayıf ve küçük görünen bir bebek. Çok emen bir bebek değil bu yüzden sütüm de çoğalmıyor, 1 aydır mama destekli gidiyoruz. Artık sütümü sağıp biberpnla vermeyi düşünüyorum daha çok içmiş olur belki ne diyorsunuz