Kızlar Geçen bir posta attım atmıştım uygun fiyatlı ayakkabı aradığımı söylemiştim size buldum bugün geldi Kargo kargo ile birlikte 400 TL’ye bir ayakkabı aldım ama oğluma büyük geldi iade etsem bayrama yetişmez Çünkü parasını hemen yatırmıyorlar parası tekrar yazacak ben tekrardan sipariş vereceğim bu uzun sürüyor elimde başka para da kalmadı Ne yapacağımı şaşırdım