jkkllnczfhk ortam değişikliğinden benim kızım da öyle oldu 3 aylık. Kalabalıktık bi yandan yeni ortama alışmaya çalışıyor bir yandan kalabalığa, asla uyumadı. Hatta ishal oldu 3 kez, stresten oluyormuş. Eve geldik babasının omzundan inmedi, uyudu yatağına yatırdık bağırarak ağlayarak uyandı çok zor sakinleşti. En son babasının omzunda uyuya kaldı. Bende ev ziyaretlerine cesaret edemiyorum. Kışın doğdular eve alıştılar onlarda haklı