nurdagulmom desteksiz olunca insan ne yapacağını bilemiyor hiç üzülmeyin yalnız değilsiniz. Mükemmel olma zorunluluğumuz yok. Eksiklerimiz olacak muhakkak. Bende bu sabah yumurta labne avokado karıştırıp verdim , öğlen gibi ben birşeyler yerken o da baktı durdu , emzirip uyuttum, yani öğün hazırlayamadım ona çünkü kendime bile buzluktaki poğaçayı ısıttım yani yemek hazırlamadım. Akşama yapacağım kıymalı tarhana çorbası tarzı bir şey.