cnngkdmr Teşekkür ederim.🙏🏻 Doğduğundan beri hep konuştum kendisiyle mesela daha 1 haftalık falanken bile penceredem dışarıyı gösterip “dışarda gökyüzü var rengi mavi, ağaçlar var yemyeşil, arabalar var” gibi şeyler anlatıyordum. Bezini değiştirirken, kıyafetlerini değiştirirken sürekli ne yaptığımı anlatıyordum. Kitap okuyorum, resimli kartları var onları anlatırken en az 3 cümle kuruyorum abartılı mimiklerle tekrar ediyorum. Hala öyle yapıyorum. Bir de kaynanamgilde altta oturuyor beraberiz kalabalık ortam bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum. Şimdi her duyduğunu anında tekrar ediyor kızım.