haless39 Benim kızımda 5-6 ay arasında döndü.hamur gibiydi sanki.Hareketi azdı.sonra 6.ay bitimi dönmler,7.ay emeklemeler,şimdi 12 aylık ama 2 ay erken doğdu(10aylk aslnda) yerinde durmuyor,yürüyor,hiperaktif
ulum haless39 maşallah ya bi anda coşmuş 😀 Bunun bi süresi yok anladım her bebekte farklı ilerliyor süreç
birkartanesii Aynısı bizimki. Egzersiz falan yaptırdım yok. Sonra dedim şu dünyada yana dönemeyen insan var mı yok. İlla ki dönecek yani, yana dönememe diye sağlık sorunu mu olur😂
haless39 ulum evet gerçekten bir süresi yok.Oğlum 4 aylıkken fıldır fıldır dönüyordu,ama kızım ondan önce yürüdü.(ikiz) o yüzden keyfinizi kaçırmayın boşyere
defnes32 ulum çok normal yani napalım bende çok takılıyordum ama yapacak bir şey er yada geç yapıyorlar
mahirm Da erken bence benimde oglum 6 ayliken döndü zaten kilolu bebekler biraz zor döner oğlumdan biliyorum geç oturur bizim pin pon topu gibiyidi resmen tonbiş bir bebek oldugu icin gecte oturdu mesela