kayamommy Beş aylık bir bebeğim var sanki diş çıkarıyor gibi bebeklerinizin dişi çıktığı zaman sürekli ağlıyor muydu yani hiç sakin olduğu bir zaman olmuyor muydu
organikirmik kayamommy bebeğe bağlı bazıları çok rahat geçiriyor. Bazı dişler daha zor bazı dişler daha kolay o da var. Ön 2 genelde en kolay olanı oluyor
gg3848 kayamommy çocuktan çocuğa çok değişiyor ama bence diş çıkartmak yerine olarak sancılı bir şey gerçekten ben yirmilik dişim çıkarken bile ne kadar acı çekmiştim onların da canı mutlaka acıyordur
hamcokelek33 kayamommy alttaki ön iki diş çok kolay çıktı anlamadık bile. Ama üstler resmen bas bas bağırdı çocuğum. Calpol vermek zorunda kaldık
mom97X Bazılarının çok hafif geçiyormuş seninki de inşallah öyle hafif geçer, ama ağırlıklı olarak genelde ağır ağrılı sancılı bol ağlamalı geçer, yani bizimkisi öyle geçmişti